ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

انوری

سال 83 سال طلایی زندگی من بود، در این سال ، بیشترین چیزها را بدست آوردم ؛ چیزهایی که شاید شایستگی آن را ندارم!!

چند حادثه بسیار شیرین و یک حادثه بسیار تلخ !!

اردیبهشت ماه این خاطره انگیز بود !!

یکشنبه، 20 اردیبهشت 1383. پس از آشکار شدن نتایج کنکور کارشناسی ارشد ، که اسفند ماه سال قبل برگزار شده بود ، دوستان زیادی لطف و مهربانی خود را نثار من کردند. همان روز برای شرکت در مسابقات به تهران رفتیم. پنج شنبه 24 اردیبهشت 83 ، نتایج مسابقات اعلام شد .

باور کردنی نبود ، بهتر از آن چه که فکر می کردم . نشان خوشرنگی به من اعطا شد .

پس از ورود اعضای تیم به دانشکده ، در دانشکده شور وحال خاصی ایجاد شد. یادم است در روزدوشنبه 27 اردیبهشت ماه، با 4 استاد روبوسی کردم...

این روز های خوب، همچنان ادامه داشت . در روزهای پایانی سال ، اسفند ماه ، دوباره در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردم . این بار با اطمینان و آرامش بیشتر!! نتیجه بسیار خوبی در انتظارم بود ، که البته آن هم باور کردنی نیست ...

ادامه دارد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
چند سوال؟
متولد کجایید؟
شما چند تا تاریخ تولد دارید ؟۱۹ اسفند یا ۶ !!!!!!!!!!!!
معدلتون چنده؟

جواب سوالات شما به میلتون ارسال شد

دانشجو یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

استاد به نظر من تمام این موفقیت ها حق شما بوده است. شما لیاقت بهتر از این هارا دارید.
این را نه فقط من بلکه تمام دوستان من که دانشجوی شما هستند اقرار می کنند.
آشنایی با استادی چون شما در طول دوران دانشجویی ام بهترین خاطره برای من خواهد بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد