ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

چرا؟

««    هرچند که رنگ و بوی زیباست مرا

                                                  چون لاله رخ و چو سرو بالاست مرا


       معلوم نشد که در طرب خانه ی خاک

                                                   

                            نقاش ازل بهر چه آراست مرا   »»               

 

نظرات 5 + ارسال نظر
hala bemanad یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ

salam.ghashange vali age manzooret shere zire
همه شب فکرم اینست و شبها سخنم/که چرا غافل از احوال خویشتنم/از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟/به کجا میروم آخر؟ننمایی وطنم!!!
bayad begam ke khodamam nemidoonam vali
تو شاهد باش / مراقب باش/تحمل کن سر ـ ناسازگاری فلک/این چرخ ـ گردون را/و به جان و دل تو عاشق باش/رفیقان را مراقب باش/مراقب باش که به یک آنی /دل ـ‌موری دهد جانی/که در آخر تو می مانی و مشتی خاک/که گر نامت نکو باشد /تو را باکی نباشد از هجوم ـ باد ـ هرزه ـ‌گرد ـ‌تشنه ی یغما

آره فکر نمی کنم کسی بدوونه که دقیقا چرا؟؟؟!!!...
اما هر کسی هم برای خودش یه چرایی داره...
««‌‌ همه شب فکر من اینست و همه دم سخنم ...
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم ...»»
بازم متشکریم...
اینم بماند...

زمان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ http://zamanphp.blogsky.com

سلام حسن عزیز
ممنون از حضورت.
بیت قشنگی نوشتی
میدونی حسن جون تازه فهمیدم عشق آدمیزاد با ندیدن کم نمیشه بلکه بیشتر هم می شه
منظورم رو می فهمی که؟
موفق باشی
دوستارت

سلام قربوونت ....
آره پس شما هم به این بیت رسیدین که میگه :
«« سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه....
....مگه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه »»
منظورت برام واضحه...
عشق یادت نره...

[ بدون نام ] دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ http://poetriman.blogsky.com

بگذار تا بگویند
هر فحش کینه توزان
از ناسزای ایشان
شد صبر ما فروزان
بگذار تا بکوبند
با گرز دین سرم را
هرگز نشد دلم سرد
بل شد قوی ازیشان
دانم که عاقبت چیست
یا مرگ یا ظفر را
حاشا که دل به این ره
هرگز نشد پشیمان

ممنوون ...
جایی برای صحبت نمیذاره....

همکلاسی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ

این یک سوال ازلی و ابدی است از جانب همه انسانها و من . اینکه نقاش ازل هر کدام از ما را به کدام یگانه علت افریده فکر می کنم بزرگترین مجهول عالم است .
معادله اش را بنویس و برایم حلش کن .

همکلاسی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

راستی می دونستی این شعر هم از خیامه :
روزها فکر من ............
زکجا امده ام .............
من که تازه فهمیدم . گفتم شما هم اگه نمی دویند بدونید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد