ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

۱۳. قضیه ۴

 

قضیه ۴: اگر p و q وr سه گزاره باشند آنگاه :

الف  : p q     q p

ب  : 

برهان :  قسمت الف به راحتی اثبات می شود. اما اثبات قسمت ب :

( r

)

p

r

( q

p )

T

F

T

F

T

F

T

F

F

T

T

F

F

T

T

F

T

T

F

F

T

T

F

F

T

F

F

T

F

T

T

F 

T

T

T

T

F

F

F

F

T

T

T

T

T

T

T

T

T

F

T

F

T

F

T

F

T

F

F

T

F

T

T

F 

T

T

F

F

T

T

F

F

F

F

T

T

T

T

F

F

T

T

T

T

F

F

F

F 

 جدول ۲۳ 

 

  - ۱۳ -


 صفحه های قبل :  « ۱۲ » ،  « ۱۱ » ، « ۱۰ » ،  « ۹ » ، « ۸ » ، « ۷ » ،  « ۶ » ،  « ۵ » ،  « ۴ » ،  « ۳ » ،  « ۲ » ،  « ۱ » 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم راوری چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
من یک زبانشناس هستم
موضوع پایان نامه من در مورد سور در زبان فارسی هست
با جستجو به وبلاگ شما اومدم
در مورد سور نوشته بودید
من دنبال منبع نوشته هاتون هستم
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد