ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

ستارگان ریاضی ۸۳

هدف ما ایجاد یک منبع سرشار ریاضی است، ادامه فعالیت های ما در سایت ریاضیات ایران با آدرس www.irmath.com پیگیری می شود منتظرتان هستیم

انوری

« زندگی سرشار از زیبایی است؛ کافی است به آن نگاه کنیم … »

 

من، محمد کاظم انوری ، دانشجوی رشته ریاضی محض، در دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد هستم.

در ششم فروردین سال 1361 به دنیا آمدم. از روز های کودکی خاطرات  جالبی به یاد دارم.

در سال 1368 وارد دبستان شدم ؛ دبستان " ابومسلم خراسانی " ؛ مدرسه به خانمان نزدیک بود و از آن جا دیده می شد . تا مدرسه کمتر از یک دقیقه راه بود !!!

تحصیلات راهنمایی را درمدرسه " امید انقلاب " سپری کردم. در آن جا  معلمان خوبی داشتیم . در سال سوم راهنمایی ، در یک مسابقه ریاضی در مشهد شرکت کردم…

دبیرستان، روزهای پر التهابی را به خاطرم می آورد؛ " دبیرستان آیت ا… کاشانی " مدرسه بزرگ و قشنگی بود؛ سالن های بزرگ، کلاس های کوچک و پنجره های کوچک .  در سال های اول و دوم دبیرستان ، در المپیادهای مختلفی شرکت کردم. آن روزها ، شور و شوق ویژه ای در سر داشتم، المپیاد ها خیلی جالب بودند . ..

المپیادهای ریاضی ، فیزیک، شیمی و رایانه ، همه دوست داشتنی بودند.

دوره کوتاه و قشنگ پیش دانشگاهی را در مدرسه " آیت الله خامنه ای " گذراندم . در آن جا چیزهای زیادی یاد گرفتم و برای ورود به دانشگاه آماده شدم …

در سال 1380 ، پس از اعلام نتایج آزمون سراسری ، وارد دانشگاه شدم.

دانشگاه محیط  تازه و بزرگی بود . احساس تنهایی می کردم . تنهایی…تنهایی…

ترم های اول و دوم برایم وحشتناک بودند. روزهای پر التهابی را پشت سر گذاشتم . ترم سوم اوج این نگرانی ها بود.

 بیشتر وقتم در خیابان ها و پارک ها می گذشت !!! تعجب نکنید ! اصلا ً نگران نباشید، در کنار درختان بودن ، خیلی لذت بخش است. طبیعت ، یک کلای بزرگ است که در آن هر چیزی یاد می گیریم ؛…

ترم چهارم ، یک فرصت رویایی بود ؛ یک خاطره باور نکردنی …

 

ادامه دارد ...

  

نظرات 9 + ارسال نظر
حمید شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ب.ظ http://brothers.blogsky.com

وبلاگ زیبایی داری به ما هم سر بزن به امید روزی که روابط بین ما و شما بیشتر شود
یا علی

طوبی علی محمدی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام آقای انوری. وبلاگ جالبی دارید. مسابقه ریاضی دانشگاه شریف رو به یاد دارید؟خوش باشید.

ببخشید...
آقای انوری رو سر همه ما جا دارن...
پیغام شما رو به ایشون می رسوونیم
ممنون از لطفتوون....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ

یک سوال :
اقای انوری شما چه قدر مطالعه می کنید ؟
این درست است که می گویند شما زیاد نمی خوانید اما مخ هستید و این حرفها ... ؟

بببب شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام اقای انوری یه سوال کوچولو داشتم
دبیرستان شما همون مدرسه با دیوارهای ابی بود؟
مرسی

با سلام ...
دوست داریم برای اینکه صمیمیت بین ما بیشتر بشه افراد با نام اصلی خودشون معرفی کنند....
در ضمن پیام شما به آقای انوری خواهد رسید...
< مدیریت وبلاگ >

شاگردتون دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

اول که کد شمارو انتخاب کردم به دوستام که با آقای اورعی برداشتن حسودی میکردم اما حالا اونا هم جزوه منو میخونن شما عالی هستید.

احسان شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

سپاس گزارم.

این توضیحات مکملی برای مصاحبه ای بود که در وبلاگی دیگر خوانده بودم.

پیروز و سربلند باشید.

عاطفه جعفری سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:50 ق.ظ

1

حدیث دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:43 ب.ظ http://pardis888

سلام جناب دکتر انوری، همیشه از خداوند مسئلت دارم و خواهم داشت با پشتکار خویش و با کمک خداوند متعال همچون شما، انسانی موفق و باعث افتخار ایران و جهان باشم و آرزومندم، خداوند حق تعالی، الماس های کیمیا و گرانبهایی چون شما را در پناه خویش حفظ بفرماید.
به امید آن روزی‌که همه ی قوم و ملیت ها دست در دستان هم ، در آباد و سرزنده کردن این کره ی خاکی، کوشا باشند.
یا علی...

علی اکبر شنبه 24 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 04:24 ب.ظ

عاشق تونم استاد عزیزم ❤❤❤
خوش به حال من که افتخار همنشینی با شما نصیب من شد
همیشه موفق تر و سربلند تر باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد